2011. november 20., vasárnap

Démonom/Elvesztem

Tudom, hogy ezt egyszer már felraktam, de azóta Nina Law tanácsára tovább írtam és most úgy gondoltam, a teljes verziót is felteszem. Remélem tetszik.

Démonom/Elvesztem

A pokolból jött ajándék,
Tört szárnyú angyalok küldték.
A szeme kék, mint az ég,
Szívem szegény érte ég.

Szemébe nézek, s szívem fájdul,
A boldog életem itt zárul.
Szemmel, tudom, ölni nem,
De rombolni még lehet.

Egy szép kék szempár gazdája
A nyugalmamat ellopta.
Elrabolta szegény szívemet,
Békém, boldogságom odalett.

Mit ártottam én a világnak?
Miért akarnak nekem rosszat?
Miért büntetnek szerelemmel,
Amely viszonzásra sosem lel?

1 megjegyzés:

  1. Én még mindig imádom! :)
    Még mindig Damon, és azt hiszem, neked is köszönhetem, hogy lassan újrakezdem azt a blogomat. :)
    Örülök, hogy kiraktad! :)))
    Csókollak

    VálaszTörlés